Thursday, January 3, 2008

Road to Mecca: pictorial 1

Here are some pictures during my visit to the Kingdom of Saudi

Sami, me and Rizky. They picked me up and droped me to the meeting point. Thanks, bro.

with Dante, he's coming, surprised me.

Saudi immigration officers, ups.. + tentara, intel, preman...


view from our bus, on the way to Madina: It surprised me, when I knew they call this animal "Jamal", it's kind of name of Indonesian guy...


Finally I reached Madina and I found The Nabawi Mosque, it's 2am

Inside of the Nabawi Mosque

to be continued.....

1 comment:

Anonymous said...

今私は、エネルギー業界の企業を作成し、実際には、これは私の意図ではない、私は大きな野心を持っていない。しかし、他の株主は、長年の親しい友人は、シャネル ネックレス全会一致での動作に参加しない、彼らだけの投資、事業開発に関する将来の意見の不一致を避けるために、この会社を作成する際に、モンクレール ポロシャツリードを取るために私に尋ねた、あった。私は30%、乾燥原料を取る、操作のための唯一の責任を投資しないでください。エアマックス90

会社の規模、本部、40以上の個人が、その強さにも強いと考えられますが、私の投資期間のペニーは、一言で最近学んだされていない:私は設置された装置を設置したいと思いますが、ugg メンズ残念ながら、私は資本を持っていないB。ちなみに、私の貧しい巨根線に加えて、国家だけでなく、いくつかの株主たちは「公式第二世代 "と"豊かな第二世代」のようなものを嫌うしているが、彼らは闊歩、お金との関係をしない、エアマックスと言うのを忘れた今精力的にエネルギープロジェクト、「省エネ」のバナーの名前をサポートして、私はこの業界で10年間の経験を持って、私たちはすべての準備が整ったと感じ、その後、この会社を開設しました。



Look into my website; new balance 996