Sunday, March 24, 2013

Earth Hour Environmental Tips March 19th 2013


DAILY GREEN TIPS
Day 19: March 19th 2013

Kick The Bottle Habit. Save resources by drinking from a glass whenever you can, or use a refillable, stainless steel bottle when you are on the go. It saves your money and reduces waste.

Hentikan Kebiasaan Air Minum Botol. Sebisa mungkin minumlah dari gelas, atau saat dalam perjalanan, bawa dan gunakan botol isi ulang yang terbuat dari bahan stainless steel (logam tahan karat). Hal ini menghemat uang dan mengurangi sampah.



DAILY FACTS ABOUT EARTH HOUR
Day 19: March 19th 2013

What energy/carbon reductions have resulted from Earth Hour in previous years?
Earth Hour does not Support to be an energy/carbon reduction exercise, it is a symbolic action. Therefore, we do not engage in the measurement of energy/carbon reduction levels. Earth Hour is an initiative to encourage individuals, businesses and governments around the world to take accountability for their ecological footprint and engage in dialogue and resource exchange that provides real solutions to our environmental challenges. Participation in Earth Hour symbolises a commitment to change beyond the hour.

Pengurangan Energy/ karbon apa yang sudah dihasilkan dari Earth Hour pada tahun sebelumnya?
Earth Hour tidak dibuat untuk menjadi alat latihan mengurangi energi/karbon. Earth Hour merupakan tindakan simbolis. Oleh karena itu, Earth Hour tidak terlibat dalam pengukuran tingkat pengurangan energi/karbon. Earth hour adalah inisiatif untuk mendorong individu, swasta dan pemerintah di seluruh dunia untuk mengambil tanggung jawab atas jejak ekologi mereka dan terlibat dalam dialog dan pertukaran sumber daya yang pada gilirannya memberikan solusi nyata terhadap permasalahan lingkungan. Berperan dalam Earth Hour merupakan lambang komitmen untuk melakukan perubahan, yang mana melampaui konsep mematikan lampu satu jam itu sendiri.  

No comments: